Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit na hlavní navigační menu
Přeskočit na patičku stránky
Open Menu
Aktuální
Archivy
O časopise
Podrobnosti
Rubriky
Editorský tým
Prohlášení o ochraně osobních údajů
Pro autory
Příspěvky
Recenzní řízení
Citační pravidla
Publikační etika
Kontakt
Hledání
Registrace
Přihlášení
Domů
/
Archivy
/
Vol 74 No 3 (2024)
Vol 74 No 3 (2024)
Publikováno:
2025-07-16
Studie a články
Čítanka pro teenagery aneb Kapuce od mikiny
Radomil Novák, Ivana Gejgušová (Autor)
105-110
PDF
Regionální prvky ve výuce českého jazyka
Marta Šimečková, Tereza Kozlová, Filip Kubeček, Martina Ireinová (Autor)
110-116
PDF
Nad vybranými sondami do znalosti češtiny
Milan Hrdlička (Autor)
117-121
PDF
Dvě přípravy na vyučovací jednotky aneb inspirace pro učitele literární výchovy
Adéla Štěpánková (Autor)
122-126
PDF
Tvořivé psaní a jeho začleňování do literární výchovy na gymnáziu
(na příkladu lidové písně)
Eva Marková (Autor)
127-133
PDF
Z nové umělecké literatury
Srpny Jakuba Stanjury: prozaický debut současné české literatury
Stanjura, J. Srpny. Brno: Host, 2023.
Andrea Králíková (Autor)
134-138
PDF
Jazyková poradna
Nestát se, nebo nestat se?
Stanjura, J. Srpny. Brno: Host, 2023.
Ivana Svobodová (Autor)
138-140
PDF
Rozhledy
Karel Svoboda ve vzpomínce
Karel Šebesta (Autor)
140-141
PDF
Aleš Fetters devadesátiletý Jiří Uhlíř
Jiří Uhlíř (Autor)
142-143
PDF
Ostravské didaktické impulsy
(na příkladu lidové písně)
Ivana Gejgušová, Radomil Novák (Autor)
144-146
PDF
Čtení a porozumění jako aktuální téma didaktiky mateřského jazyka
Jana Vlčková-Mejvaldová, Stanislav Štěpáník (Autor)
146-149
PDF
Z literární galerie: Jiří Mahen
Jiří Poláček (Autor)
149-152
PDF
Recenze
O didaktické gramatice pro výuku češtiny
HRDLIČKA, Milan. Kapitoly z didaktické gramatiky (se zřetelem k češtině jako cizímu jazyku). Praha: Karolinum, 2023.
Ivana Bozděchová (Autor)
152-154
PDF
Brněnská vančurovská monografie
POLÁČEK, Jiří a kolektiv. Vladislav Vančura v literárním kontextu 20. století. Brno: Masarykova univerzita, 2022.
Ladislava Lederbuchová (Autor)
155-156
PDF