Charakteristika typických dětských nemocí
DOI:
https://doi.org/10.5507/magister.2017.75Klíčová slova:
Emoce, Emoční vývoj, Dětská nemoc, Strach, Přátelství, Předškolní a mladší školní věkAbstrakt
Cílem článku je zdůraznit důležitost pochopení projevů těla v předškolním a mladším školním věku dětí. Na tomto základě je možné odstranit obavy , což výrazně podporuje dětský a emocionální vývoj.
Reference
Goleman, D. Inteligencja emocjonalna. Poznań 1997, Media Rodzina. ISBN 83-855594-46-9.
Górecka-Mostowicz, B. Co dzieci wiedzą o emocjach. Kraków 2005, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej. ISBN 83-7271-316-2.
Hurlock, E. B. Rozwój dziecka. Warszawa 1985, PWN. ISBN 83-01-06139-1.
Kruszewski, K. (ed.) Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela. Warszawa 2007, PWN. ISBN 978-83-01-14239-1.
Łosiak, W. Psychologia emocji. Warszawa 2007, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. ISBN 978-83-60501-22-1.
Obuchowska, I. (ed.) Jak sobie radzić z niechcianymi emocjami. Poznań 2001, Media Rodzina. ISBN 83-7278-018-8.
Schaffer, H. R. Psychologia dziecka. Warszawa 2005, PWN. ISBN 83-01-14534-X.
Zimbardo, P. G. Nieśmiałość. Co to jest? Jak sobie z nią radzić? Warszawa 1994, PWN. ISBN 83-01-11564-5.
Stažení
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0.