KOŽUCHOVÁ, Maria a Martin KURUC. Development of Students' Self-regulation of Learning with a Focus on Technical Education: Theory and Research

Authors

  • PhDr. Pavlína Částková, Ph.D Palacký University in Olomouc, Faculty of Education, Department of technical and information education Author

DOI:

https://doi.org/10.5507/magister.2021.140

Keywords:

Development of Students' Self-regulation, Technical Education

References

Dostál, J. & Kožuchová, M. (2016). Badatelský přístup v technickém vzdělávání: Teorie a výzkum. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.

Kožuchová, M., & Pavelka, J. (2007). Požiadavky na vedecko-technickú gramotnosť absolventa základnej školy. In: Absolvent základní školy. Brno: Masarykova univerzita, pp. 168-178.

Malach, J. & Vicherková, D. (eds.). (2018). Otázky evaluace výuky na vysokých školách. Ostrava: Ostravská univerzita.

Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie. Praha: Portál.

Vítečková, M. (2018). Začínající učitel: jeho potřeby a uvádění do praxe. Brno: Paido.

Downloads

Published

2024-11-04

Issue

Section

Reviews

How to Cite

KOŽUCHOVÁ, Maria a Martin KURUC. Development of Students’ Self-regulation of Learning with a Focus on Technical Education: Theory and Research. (2024). Magister, 9(1), 73-78. https://doi.org/10.5507/magister.2021.140

Similar Articles

1-10 of 84

You may also start an advanced similarity search for this article.

Most read articles by the same author(s)