Žák, který ví a zná, aneb význam podnětné interakce pro efektivní komunikaci v primární škole
DOI:
https://doi.org/10.5507/magister.2015.52Klíčová slova:
Komunikace mezi školou a rodinou, Komunikace a interakce učitel-žák, Základní škola, VýzkumAbstrakt
V souladu s cíli grantového projektu č. IGA_PdF_2015_007 s názvem Puberta - systém sexuální výchovy v českém a čínském školství přinášíme příspěvek k problematice interakce mezi učitelem a žákem. Zde vidíme jako základní stavební kámen pro přijetí partnerského statusu obou hlavních aktérů vzdělávacího procesu a intervenujeme jako bariéry komunikace ve specifických otázkách, jako je sexuální výchova.
Reference
Brunner, E. J. (2001). Lehrer-Schüler-Interaktion. Handwörterbuch Pädagogische Psychologie. Weinheim.
Jarvis, P., Holford, J., Griffin, C. (2003). The Theory and Practice of Learning. Sterling. Kolektiv autorů. (1996) Pedagogika III. Ostrava: OSU.
Langmeier, J., Krejčířová, D. (2006). Vývojová psychologie. Praha: Grada.
Průcha, J. (1997). Moderní pedagogika. Praha: Portál.
Průcha, J. (2000). Přehled pedagogiky. Praha: Portál.
Rašková, M. (2013). Sexuální výchova jako zdroj školní péče o zdraví a zdravý životní styl dětí. Olomouc: PdF UP.
Stolinská, D. (2009). Efektivita interakce učitel-žák na dnešních školách. Media4U Magazine.
Štěrbová, D., Rašková, M. (2014). Specifika komunikace ve vztahu k sexualitě I. Olomouc: UP.
Stažení
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0.